vineri, 3 decembrie 2010

Un zambet..

Candva m-am resemnat cand trebuia sa sper...
Am tipat si am sarit “in sus” de fericire cautand ce se stia pierdut si asta m-a facut sa traisc din dragoste. Am deschis ce trebuia inchis si am stiut sa fiu dulce dupa ce tu imi lasi un gust amar. Am iertat greseli de neiertat, am facut multe lucruri in plus. Am luat in brate pentru a proteja. Am zambit atunci cand inima imi plagea. Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce. Am fost indragostita de un suras. Am confundat sentimente. Am gresit drumul, dar am mers mai departe. Am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit ca este greu sa uiti ceea ce iubesti. M-am simtit singura intr-o mie de persoane si asta doar pentru ca imi lipseai tu.
 Am incercat sa imit anumite persoane doar pentru a-ti atrage atentia, dar mi-am dat seama ca totul reflecta in ceea ce esti cu adevarat nu ceea ce iti doresti sa fii. Am invatat ca poti face pe cineva sa te iubeasca pentru ca nu conteaza ce ai in viata ci pe cine.
Nu trebuie sa ma compari cu ceea ce pot alti mai bine sa faca, ci ar trebuii sa vezi ce pot face eu.
Am invatat ca oricum ai taia orice lucru are doua fete si ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde pentru ca s-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi. Poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca “nu mai poti”.
Prietenia adevarata continua sa existe si la distanta si asta este valabil si pentru iubirea adevarata. Daca vrei sa ai ceva cu adevarat trebuie sa lupti si sa mergi inainte fara sa te uiti in trecut.
 Am fost indragostita crezand ca va fi pentru totdeauna. Am invatat sa accept realitatea si cel mai esential lucru… Am invatat sa respir aerul pe care il respiri si tu.
Invata sa zambesti orice ar fi pentru ca un ZAMBET te va face sa treci mai repede peste greutatile vietii. Deci SMILE ! :)

2 comentarii: